Enter a URL to visit via proxy:

Powered by Buildingsurvey
Google

Pak "LAH" dan Sukahati"LAH"

Salam sejahtera...

Situasi Malaysia sekarang ini seperti sandiwara yang dibuat2 supaya rakyat bertenang.Namun situasi yang sebenar itu tidak mampu di tutup kerana terdapat saluran tertentu untuk rakyat mengetahui situasi yang sebenar Malaysia.Dengan kelemahan Pak lah mentadbir ini maka media dibawah pak lah cuba sedaya upaya memberi imej baik berkaitan kepimpinan pak lah.

Lihat sahaja rebat tunai yang diberikan sebenarnya itu hanya memberi kesan motivasi sahaja kepada rakyat bagi melupakan harga minyak yang telah dinaikkan.Hehe betul memang betul politik sangat baik untuk sesiapa yang bijak menjadi tuannya.Terbaru dari Tengku Razaleigh(ku li) mengatakan akan ada sebuah parti komponen BN akan keluar parti hujung bulan ini juga menampakkan bahawa Pak Lah merupakan ikon pemimpin lemah dalam sejarah Malaysia dalam mentadbir.

Pak lah masih ragu-ragu tentang peralihan kuasa yang ingin diberikan kepada Najib. Jadi bagaimanakah survival Pak Lah ini sehingga keretakan itu terus menular di semua penjuru Malaysia. Atau Pak Lah hanya menunggu sesuatu yang ajaib berlaku???

Pendek kata beginilah kronologi Pak Lah :-

Pak lah bila nak letak jawatan
Suka hatilah

Pak lah u tau tak rakyat mederita
Ntah suka hatilah

Pak lah u ni tak tau ke pasal ekonomi
Hati2 jer lah

Pak lah mcm mana dengan islam hadhari
hadhari kan jer lah

Pak lah kenapa harga minyak naik mendadak?
dapat ilham lah

Pak Lah sampai bila nak jadi PM
sampai rakyat kata saya baguslah

Pak lah kan dah kalah pilihanraya?
tak lah,kita menang lah

Betul ke?
Yer lah

Pasti ke?
Pantang dicabarlah

Macam mana dengan melayu?
saya pun melayu lah

Tak bersalah ke?
sudah lah...

Kenapa pulak?
kita bekerja bersama rakyat lah

Bila nak maju jika begini?
berjimat lah..

Apa ni?
u dont understand lah

Harga beras naik ada komen?
makan benda lain lah..


Pergi Berambuslah!!!letak laaa jawatan!!!
nanti saya fikirkan..saya menanglah


-SYAMBRAVE-

1 Comment:

  1. Leh said...
    Mahu kemana Pak Lah?
    Blah Jeanne panggil lah

Post a Comment