KURSUS PENTADBIRAN KONTRAK SECARA ' DESIGN & BUILD/ TURNKEY PROJECTS'
TARIKH: 19 Mac 2008
TEMPAT : Blok A, Bilik Gerakan, Kementerian Kerja Raya Malaysia, Kuala Lumpur
MASA: 8.00 pagi - 4.30 petang
Objektif
Selepas menghadiri kursus ini peserta-peserta akan dapat memahami pendekatan perolehan, ciri-ciri utama dan fungsi kontrak ‘design and build/ turnkey projects’ dalam penyediaan dokumen kontrak.
Kumpulan sasaran
Penyertaan kursus adalah dibuka kepada konsultan professional seperti Jurutera, Arkitek dan Juruukur Bahan yang sedang mengendalikan projek-projek JKR, kontraktor-kontraktor, pemaju-pemaju bangunan dan rumah, dan individu – individu yang berminat untuk melengkapkan ilmu pengetahuan mereka mengenai tajuk yang tersebut di atas.
Penyertaan adalah berdasarkan ‘first come first served’. Terhad kepada 100 orang yang pertama sahaja.
BIODATA PENCERAMAH: SR. JUNAIDAH BT SULAIMAN
Memulakan karier sebagai Juruukur Bahan di Cawangan Kontrak & Ukur Bahan, Ibu Pejabat JKR Malaysia dalam tahun 1984. Berkhidmat di Unit Bangunan Am CKUB sehingga Julai 1986 dan kemudiannya bertugas di Unit Kontrak, Penyenggaraan & Bumiputera Cawangan Negeri Johor sehingga Jun 1989. Berpindah semula ke Ibu Pejabat JKR Malaysia dan bertugas di Bahagian Kerja Bangunan Am CKUB sehingga Jan 2004. Mempunyai lebih 15 tahun pengalaman dalam pengurusan kontrak, khasnya pentadbiran pra-kontrak. Berpeluang mengendalikan pelbagai jenis kontrak kerja samada konvensional mahupun reka & bina. Beliau kemudiannya menganggotai Unit Piawai/BQ di bawah Bahagian Khidmat Pengurusan & Pentadbiran CKUB mulai Februari 2004. Di antara bidang tugas dalam tempoh tersebut termasuklah pembangunan sistem IT, khasnya membangunkan “master library” bagi pakej pengukuran dan penyediaan Senarai Kuantiti bagi memastikan penyeragaman di dalam senarai kuantiti yang disediakan oleh JKR, program latihan khasnya dalam penyediaan BQ dan penilaian tender, penstrukturan semula dan perancangan strategik CKUB. Mulai Jun 2006, beliau telah bertukar untuk mengganggotai Cawangan Pengurusan Projek Kompleks (PROKOM) yang berfungsi sebagai agen perubahan dan peneraju pembangunan inovasi dan inisiatif baru di JKR.Tugas khusus beliau di PROKOM adalah mengkaji dan menilai serta membangunkan strategi perolehan alternatif yang mampu digunapakai di Malaysia setanding dengan amalan terbaik dunia.
TENTATIF PROGRAM :
08.15 - 08.45 Pendaftaran
08.45 - 10.00 Pendekatan Perolehan Kontrak Reka & Bina [Design & Build]
10.00 - 10.15 Rehat
10.15 - 1.00 Ciri-Ciri dan Fungsi Kontrak Reka & Bina [Design & Build] - sambungan
01.00 - 02.00 Rehat
02.00 – 04.45 Ciri-Ciri dan Fungsi Kontrak Reka & Bina [Design & Build] - sambungan
04.45 - 05.00 Penyerahan Sijil Penyertaan, Minum Petang & Bersurai
Yuran Pendaftaran: RM400.00 [1-2 pax]; RM350.00 [3 pax dan ke atas]
(Yuran termasuk bahan kursus, makan minum & sijil penyertaan)
POIN KREDIT CPD DIPOHON DARIPADA BADAN-BADAN PROFESSIONAL SEPERTI LEMBAGA JURUUKUR BAHAN, LEMBAGA JURUTERA & LEMBAGA ARKITEK MALAYSIA
Anjuran :
NZM CORPORATE TRAINING CONSULTANTS SDN. BHD.
No. 7, Jalan LEP 7/10, Taman Lestari Putra, Bandar Putra Permai, 43300 Seri Kembangan, Selangor
H/P No. : 019– 305 7639 [Ahmad]/ 017-6450540 [Zahidah] Fax: 03-8945 0816/ 6733 4169
e-mail: nzmctc@gmail.com Website: http://www.nzmctc.com
[802784-V]
Title : Contract Administration of Design & Build/ Turnkey Project
Date : 19 March 2008
Venue : Tingkat 6, Blok A Kompleks Kerja Raya, Jln. Sultan Salahuddin, KL
Registration Closing Date : 14 March 2008
Fees : ☐INDIVIDUAL (1-2 PAX) : RM400.00 PER PAX ☐GROUP (>3 PAX):RM350.00 PER PAX
Registration Form | ||||||||
Please fill in ALL particulars in the boxes below. Registration with full payment is on FIRST COME FIRST SERVE an limited to 100 seats only. Fees include course notes, refreshment and certificate of attendance. | ||||||||
Name | Designation | IC No. | Total fees (RM) | |||||
1. | ||||||||
2. | ||||||||
3. | ||||||||
4. | ||||||||
5. | ||||||||
Total amount of fees payable | ||||||||
Payment of fees may be by cheque / banker’s order / postal order / money order in favour of NZM Corporate Training Consultants Sdn. Bhd. | ||||||||
Registration submitted by | Name of Comp. / Org. | Date of submission | ||||||
Correspondence address | ||||||||
Postcode | State | |||||||
Tel (O) | (h/p) | Fax | ||||||
MAIL YOUR REGISTRATION FORM TO: NZM Corporate Training Consultants S/B No. 7, Jalan LEP 7/10, Taman Lestari Putra, Bandar Putra Permai, 43300 Seri Kembangan, Selangor [attn.: Puan Nor Zahidah Mustaffa] | OR FAX TO: 03-89450816 03-67334169 OR EMAIL THE COMPLETED FORM TO:
| ENQUIRIES 019-3057639 (ahmad) 017-6450540 (zahidah) Visit us at http:www.nzmctc.com | ||||||
Cancellation / Substitution – No cancellation of registration is allowed. However substitution is permitted. The organiser reserved the right to change the programme, venue, speakers, date & time of the event, if warranted by circumstances beyond its control. In the event of cancellation of the course by the organiser’s, the organiser’s liability limited to a full refund of fees received only. |