Enter a URL to visit via proxy:

Powered by Buildingsurvey
Google

Mohon Bersabar

Salam sejahtera

MOHON PERHATIAN
Berikutan dengan isu semasa mengenai jawatan ukur bangunan ; perkara ini telah di majukan kepada pihak ISM (BS Division) bagi tindakan lanjut. Kepada semua warga ukur bangunan diharap bersabar.


BuildingSurvey

5 Comments:

  1. Anonymous said...
    mcm mana ni?job opportunities mcm mana?looks like everything's come to a limit with this profession..feels like this scope don't have a place in the industry except just to be site supervisor or lecturer..what nonsense?
    Nur Azfahani said...
    Perkara itu TIDAK benar ~ telah dimajukan kepada Head BS Division dan mereka telah menghubungi direct kpd DBKL. Harap berita yang belum dipastikan kesahihannya jgnlah dipaparkan. Ini akan mengundang provokasi. By the way, I would like to ask to Anonymus 'adakah menjadi lecturer begitu low-class di mata anda?'
    As for me, before saya menjadi Pensyarah ~ kerjaya saya adalah Building Executive in Maintenance Dept ~ Berhenti dan ingin menabur ilmu kepada generasi BS yg baru..
    Nur Azfahani said...
    Janganlah jadi seperti minda kelas ketiga, apabila anda TIDAK dapat kerja, course kamu yang DIPERSALAHKAN. Pernahkah cuba bertanya pada mereka yang BERJAYA? Mereka TIDAK akan bising di sini. Kerana mereka BERSYUKUR dan selesa dengan apa yang telah dicapai.
    Nur Azfahani said...
    Adakah kamu ingat menjadi PENSYARAH semudah menyebut ABC?
    Anonymous said...
    say again??? site supervisor?? lecturer?? tell me how many students who are graduated and became the lecturers???tell me how many students who passed their exam with flying colours and being employed in establish firm??did u know about that???do u know that???don't just pretend as u know everything while in your head u are just an empty can.

Post a Comment