Enter a URL to visit via proxy:

Powered by Buildingsurvey
Google

Pak Lah disaran stabilkan GEJALA SOSIAL REMAJA




Harga minyak naik semua akan merasa kesannya memandangkan minyak merupakan suatu keperluan.Oleh yang demikian isu harga minyak harus sama dilihat pada Gejala Sosial Remaja di Malaysia.

Sebagai Perdana Menteri 'islam Hadhari' amatlah wajar Pak lah membuka mata dan kreatif dalam menangani isu Gejala sosial remaja di Malaysia.Jika difikir dalam konteks masa hadapan,saya merasakan menyelamatkan generasi Malaysia adalah lebih penting dari menaikkan harga minyak.

Saya merasakan Pak lah sedang dalam ketumpulan idea kreatif dalam melaksanakan tugas sebagai Perdana Menteri.Saya sebagai salah seorang dari Pengundi Pilihanraya umum lalu sangat terkejut dengan tindakan Pak lah yang kian celaru dan bertindak mengikut keadaan semasa semata-mata dan tidak bijak dalam mengendalikan masalah,seakan bertuankan masalah.

Paling memusykilkan saya,pada masa sekarang banyak liputan mengenai Scomi dan anak-anak syarikatnya.Jadi berbalik pada isu yang ingin di utarakan saya berharap 'Perdana Menteri Islam Hadhari' ini mempopularkan isu gejala sosial remaja di Malaysia ini.

Pentingnya perkara ini dibawa ketengah ialah kerana generasi muda adalah pemimpin akan datang dan oleh kerana itu Pak lah harus sedar perkara ini dan harus bertindak dengan kebijakan akal dan bukan semata-mata mengaut keuntungan.

Sejarah pernah mengajar kita bahawa banyak kuasa-kuasa besar dunia jatuh dek kerana masalah akhlak.Jadi Pak lah harus memainkan isu menstabilkan akhlak sosial di Malaysia ini.Perkara ini sebenarnya harus segera dilakukan perobahan kerana suatu ketika dahulu terdapat menteri yang tersebar 'skandal video klip seks' dan ini merupakan petanda bahawa gejala sosial di Malaysia amat parah.

Kita harus sedar sebelum terlambat, jangan pada suatu hari nanti generasi kita Islam hanya pada nama sahaja.Semoga Pak lah sedar dari tidur dan syok sendiri dalam memimpin Malaysia.Jika Pak lah tidak mengundurkan diri maka akan rosaklah Malaysia.Pak Lah tidak berfikir secara rasional dan seakan memilih untuk mengikut rentak ekonomi dunia sedangkan mengenepikan untuk memperkasakan ekonomi tanahair.

Ingat Pak Lah STABILKAN GEJALA SOSIAL REMAJA,DEWASA di MALAYSIA.Sekiranya pak lah tidak mampu silakan letak jawatan dengan segera.Anda sangat lemah dan tidak berupaya,jangan memalukan orang Melayu.Anda hanya melemahkan kekuatan melayu dan menghancurkan melayu.

-Pemikiran Joharibrave-
(bukan s/u sulit pada mana2 menteri atau timb. menteri){hehehe}
(rakyat Malaysia berketurunan Melayu)
(meminjam 'akal geliga bijak' pemberian ehsan Pencipta)



0 Comments:

Post a Comment