Enter a URL to visit via proxy:

Powered by Buildingsurvey
Google

Pertemuan dan Perpisahan


Assalamualaikum pada sahabat-sahabat UiTM Seri Iskandar UKUR BANGUNAN sekalian.
Pada 17.mei.2007 telah diadakan jamuan perpisahan(terima kasih Pada semua Pensyarah yang terlibat).Kenangan selama 3 tahun kita bersama memang tidak dapat kita lupakan pahit,manis,masam, dan masin semuanya ada.Suka duka semuanya ada.Oleh kerana tebalnya semangat setiakawan maka saya pun membuka blog ni atas tujuan untuk mengekalkan persahabatan kita walaupun berada jauh di negeri masing-masing.Didalam merencanakan blog ini berbagai agenda yang kita dapat buat antaranya gathering tahunan dan seterusnya membawa nama ukur bangunan.
Walaupun usaha ini kecil,namun ia dapat dijadikan contoh bahawa siswa/siswi ukur bangunan tahun 2004 adalah berbeza sama sekali dalam membawa misi "hidup B.S!".Secara langsung dengan adanya laman blog ini ia dapat menyatukan orang-orang lama ukur bangunan dan dapat dijadikan blog informasi perihal ukur bangunan.Disini disyorkan pada mereka yang mempunyai idea dan perkara berkaitan ukur bangunan dapat diajukan di blog ini.Selain itu juga informasi terkini dan isu semasa tentang ukur bangunan juga dapat di postkan disini.
Dengan kata lain sokongan daripada pensyarah ukur bangunan serta siswa/siswi ukur bangunan amat digalakkan.Saya juga akan cuba post majalah Qalam kebanggaan ukur bangunan ke blog ini.Dengan kata lain ukur bangunan lebih dinamik dalam melakukan arah tujuannya.Dengan ini saya sudahi dengan laungan "HIDUP UKUR BANGUNAN!"

3 Comments:

  1. dyne said...
    Bagus.. Sangat bagus tujuan pembukaan 'BLOG' ni. Saya amat setuju dengan orang yang membuka blog ini. Semoga dengan adanya blog ini, kita tidak akan 'Loss Contact' antara satu sama lain. Selain itu juga, dengan adanya blog ini, kita boleh memberi sebarang maklumat untuk pengetahuan semua ahli2 Ukur Bangunan tidak kira untuk Pelajar2 Ukur Bangunan UiTM Perak Sesi 2004-2007 mahupun orang luar. Ini semua adalah untuk kebaikan Ukur Bangunan. Bak Kata Shamsul Johari, 'HIDUP UKUR BANGUNAN'..
    Hahaha.. ;)
    mello said...
    ya...
    saya beli...
    hahaa..
    aku pun setuju gak ngn blog ni..
    even sape yg xdapat nak sambng degree,leh join or lepak skaki kat page ni rite.....bak kate dyne and sem 'hidup ukur bangunan'
    EMY said...
    TANIAH DI ATAS USAHA PEMBUKAAN BLOG BS...HOPE BLOG NIE SUCCESS...BAK KATA SEM,DYNE N MELLO "HIDUP BS"

Post a Comment