Enter a URL to visit via proxy:

Powered by Buildingsurvey
Google

MAIL SURAT KEPADA CHAIRMAN UKUR BANGUNAN

Berikut adalah mail yang diberikan kepada Dato' Sr Dr Kamarudin menerusi email beliau kamarudinn@aol.com (25.MEI.2007) . Pihak web blog ukur bangunan masih menunggu jawapan.


Assalamualaikum Dato' Sr Dr. Kamarudin Mohd Nor.

Pertamanya sekali izin saya perkenalkan diri, saya merupakan salah seorang graduan lepasan diploma Ukur Bangunan.Jadi saya ingin menanyakan beberapa soalan kepada dato' perihal bidang ukur bangunan.

1. Apa pandangan dato' tentang isu semasa sekarang ini tentang bangunan kerajaan yang banyak rosak dan cacat?
2.Apakah langkah dato' dalam memastikan bidang ukur bangunan dapat mempraktiskan bidang ini di Malaysia?
3.Apakah informasi terbaru tentang bidang ukur bangunan di ISM(institution of surveyor malaysia) dan di Malaysia?
4.Adakah penting memastikan lepasan ukur bangunan mengetahui hala tujunya sebagai jurukur bangunan penting di Malaysia.Dengan kata lain lepasan ukur bangunan dapat bersatu dibawah satu alumni rasmi?
5.Melalui laman web PAM(Pertubuhan Akitek Malaysia) didapati pihak arkitek telah cuba mempraktiskan ukur bangunan,secara langsung mengenepikan bidang ukur bangunan.Apakah pandangan Dato'?
6.Apakah tindakan Dato' untuk memastikan misi membawa bidang ukur bangunan menjadi bidang yang disegani di dalam penyelenggaraan bangunan?
7.Apakah Dato' merasakan sudah sampai masanya pembabitan media massa diperlukan untuk mendapatkan publisiti supaya bidang ukur bangunan dapat dikenali di Malaysia dan tidak di ISM semata-mata.

Dengan ini saya sudahi dengan ucapan terima kasih kerana sudi meluangkan masa untuk membaca mail ini.Sebagai jurukur bangunan separuh mahir saya menjemput Dato' melawati web blog saya http://buildingsurvey.blogspot.com/
Secara langsung menjadi wadah kepada jurukur bangunan walaupun masih tidak sempurna.Atas dasar tanggungjawab saya mewujudkan web blog tersebut untuk memastikan jurukur bangunan dapat bersatu dan mengeratkan perhubungan bersama-sama.terima kasih

0 Comments:

Post a Comment